Понедельник, 06.05.2024, 00:16
Приветствую Вас Гость | RSS

Сайт-навігатор по хімії та біології для учнів

Меню сайта

Каталог Файлов

Главная » Файлы » Химия.В помощь ученику

В разделе материалов: 4
Показано материалов: 1-4

Как научится решать задачи

Решаем задачи | Просмотров: 530 | Загрузок: 0 | Добавил: Галина | Дата: 15.11.2015 | Комментарии (0)

Как правильно называть химические соединения, изучая химию на русском языке в Украине


Навигатор по предмету.

Страничка учащегося | Просмотров: 533 | Загрузок: 0 | Добавил: Галина | Дата: 20.01.2015 | Комментарии (0)

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії

джерело http://www.mon.gov.ua/images/files/doshkilna-cerednya/serednya/baza/996.rar 

При оцінювання рівня навчальних досягнень з хімії враховується:

- рівень засвоєння теоретичних знань;

- оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні явища;

- сформованість експериментальних умінь, необхідних для виконання хімічних дослідів, передбачених навчальною програмою;

- здатність учнів застосовувати набуті знання на практиці;

- уміння розв’язувати розрахункові задачі.

За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати знання у нових ситуаціях виокремлено рівні навчальних досягнень учнів, що оцінюються за 12-бальною шкалою.

Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.

Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відбиваються загально предметні компетентності, набуті учнями в процесі навчання хімії.
 


Рівні навчальних досягнень учнів




Бали




Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів


I. Початковий


1


Учень (учениця) розпізнає деякі хімічні об’єкти (хімічні символи, формули, явища, посуд тощо) і називає їх (на побутовому рівні); знає правила безпеки під час проведення практичних робіт


2


Учень (учениця) описує деякі хімічні об’єкти за певними ознаками; знає призначення лабораторного обладнання


3


Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета вивчення і може відтворити окремі його частини; під керівництвом учителя виконує найпростіші хімічні досліди


II. Середній


4


Учень (учениця) знає окремі факти, що стосуються хімічних сполук і явищ; складає прості прилади для проведення дослідів і виконує їх під керівництвом учителя; складає з допомогою вчителя скорочену умову задачі


5


Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює окремі частини начального матеріалу, дає визначення основних понять; самостійно виконує деякі хімічні досліди, описує хід їх виконання, дотримується порядку на робочому місці; самостійно складає і записує скорочену умову задачі


6


Учень (учениця) відтворює навчальний матеріал з допомогою вчителя; описує окремі спостереження за перебігом хімічних дослідів; робить обчислення за готовою формулою


III. Достатній


7


Учень (учениця) самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, з допомогою вчителя порівнює хімічні об’єкти, описує спостереження за перебігом хімічних дослідів; наводить рівняння реакцій за умовою задачі


8


Учень (учениця) самостійно відтворює фактичний і теоретичний навчальний матеріал, порівнює і класифікує хімічні об’єкти; самостійно виконує всі хімічні досліди згідно з інструкцією; робить обчислення за рівнянням реакції


9


Учень (учениця) виявляє розуміння основоположних хімічних теорій і фактів, наводить приклади на підтвердження цього; робить окремі висновки з хімічних дослідів; з допомогою вчителя розв’язує задачі


IV. Високий


10


Учень (учениця) володіє навчальним матеріалом і застосовує знання у стандартних ситуаціях, уміє аналізувати, узагальнювати й систематизувати надану інформацію, робити висновки; робить висновки з практичної роботи; самостійно наводить і використовує необхідні формули для розв’язування задач


11


Учень (учениця) володіє засвоєними знаннями і використовує їх у нестандартних ситуаціях, встановлює зв’язки між явищами; самостійно знаходить і використовує інформацію згідно з поставленим завданням; виконує хімічний експеримент, раціонально використовуючи обладнання і реактиви; самостійно розв’язує задачі, формулює відповіді


12


Учень (учениця) має системні знання з предмета, аргументовано використовує їх, у тому числі у проблемних ситуаціях; аналізує додаткову інформацію; самостійно оцінює явища, пов’язані з речовинами та їх перетвореннями;

робить обґрунтовані висновки з хімічного експерименту; розв’язує експериментальні задачі за власним планом; самостійно аналізує та розв’язує задачі раціональним способом


 

 

 

Критерии оценивания | Просмотров: 683 | Загрузок: 8 | Добавил: Галина | Дата: 17.01.2015 | Комментарии (0)

Вход на сайт
Поиск

Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz